Specificazioni di funziunamentu di perforatore à martellate è precauzioni per l'usu

UMartelli Elettricu di Lithium 26mm Zhl-26/zhl2-26vdi l'attrezzu elettricu hà un tubu di martellu chì hè sustinutu rotativamente in l'abitazione, u tubu di martellu pò esse guidatu in rotazione attraversu un ingranaggio di trasmissione di un dispositivu di trasmissione chì hè dispostu nantu à u tubu di martellu, è hà un tubu di martellu dispostu in u tubu di martellu. .U mecanismu di percussione hà un pistone chì pò esse guidatu in un colpu alternativu è hà un interruttore di cambiamentu di tipu di travagliu per i tipi di travagliu "perforazione a martellata" è "ciseling", l'interruttore di cambiamentu di tipu di travagliu hà un manuale. cunnessu à u pomo di cambiamentu, chì accoppia u tubu di martellatu à l'ingranaggio di trasmissione in a pusizioni impostata di u pomo di cambiamentu "perforazione di martellu" è u tubu di martellu in a pusizione stabilita "perforazione" Fissazione non rollable in l'abitazione, carattarizatu da chì u U meccanismo di commutazione hà un anellu di commutazione chì pò esse fissatu nantu à u tubu di martellatu senza rollu parente è spostabile axialmente, l'anellu di commutazione nantu à u so latu esterno oppostu à u tubu di martellatu avè almenu una camma di bloccu radiale, chì hè cuncepitu per: impegnà in modu di bloccu di forma in a direzzione circunferenziale in almenu una scanalatura assiale fissata à a rota di trasmissione è, d'altra banda, bloccu di forma in a direzzione circunferenziale Fittedly penetra in i denti assiali chì sò fissati à l'alloghju.

sadazx

Standard di u funziunamentu:

Autoprotezzione quandu si usa un drill mart

1. L'autore deve portà occhiali per prutege l'ochji, è portà una mascara quandu travaglia cù a faccia.

2. Purtate earplugs quandu travaglia per un bellu pezzu per riduce l'impattu di u rumore.

3. Dopu à travaglià per un bellu pezzu, u drill bit hè in un statu caldu, è avete da esse attenti à brusgià a pelle quandu si rimpiazza.

4. Quandu u travagliu, u manicu laterale deve esse usatu è operatu cù e duie mani, perchè u bracciu pò esse sprained da a forza di reazione quandu u rotore hè bluccatu.

5. Quandu u travagliu nantu à una scala o travagliendu in un locu altu, duvete fà un bonu travagliu di cascà da un locu altu, è a scala deve esse sustinutu da e persone in terra.

Note:

1. Cunfirmà s'ellu lu putiri culligatu à u situ hè coherente cù u nameplate di u marteddu ilettricu, è s'ellu ci hè un protettore di furia cunnessu.

2. U drill bit è u titularu deve esse adattatu è stallatu bè.

3. Quandu drilling mura, tetti è pavimenti, avete prima ricunnosce s'ellu ci sò cavi o tubi intarratu.

4. Quandu u travagliu in altitudine, fate attenzione à a sicurità di l'uggetti è i pedestrians sottu, è stallate simboli d'avvertimentu.

5. Cunfirmà s'ellu u switch nant'à u drill marteddu elettricu hè disattivatu.Se l'interruttore di l'alimentazione hè attivatu, l'uttellu s'avvicinarà inaspettatamente quandu u plug hè inseritu in a presa di corrente, chì pò causà risichi per u persunale.

6. Se u locu di travagliu hè luntanu da l'alimentazione, quandu u cable deve esse allargatu, deve aduprà a capacità è installate un cable d'estensione qualificatu.Se u cable di estensione passa per u trottu, deve esse elevatu o u cable deve esse struitu è ​​danatu.

Quandu si usa un drill mart, l'operatore hè obligatu à operà in stretta cunfurmità cù e prucedure operative di u drill mart, è à u stessu tempu, deve attente à alcune precautions operative per operare precisamente.

 


Tempu di Postu: Feb-21-2023