Introduzione è usu di u trapanu elettricu

Ci sò dui tipi di urganizazione di impattuPerforatrice elettrica 28mm Zh2-28: tipu di denti di cane è tipu di palla.U drill impact ball hè cumpostu da una piastra in muvimentu, una piastra fissa è una bola d'acciaio.A piastra in muvimentu hè cunnessu cù l'arbulu principale attraversu fili, è hà 12 boli d'acciaio;a piastra fissa hè fissata nantu à a carcassa cù pins è hà 4 boli d'acciaio.Sottu l'azzione di spinta, e 12 sfere d'acciaio rotulanu longu e 4 sfere d'acciaio.U drill bit di carburu cimentatu pò esse rotatu è impactatu per perforà i buchi in materiali fragili cum'è mattoni, blocchi è cimentu.Pigliate u pin, cusì chì a piastra fissa è a piastra in movimentu rotulanu inseme senza impattu, chì pò esse usatu cum'è un trapanu elettricu normale.
nutizie 4
Cumu aduprà:

(1) Prima di u funziunamentu, hè necessariu di verificà se l'alimentazione hè coherente cù a tensione nominale di 220V convenzionale nantu à l'uttellu, è evite micca di cunnette in modu sbagliatu à l'alimentazione di 380V.

(2) Prima di utilizà u trapanu d'impattu, verificate attentamente a prutezzione di l'insulazione di u corpu, u manicu ausiliariu è l'ajustamentu di u calibre di prufundità, etc., è se a macchina hà viti sciolti.

(3) U trapanu d'impattu deve esse stallatu cù una perforatrice d'impattu in lega d'acciaio o un trapanu generale cù una suluzione permissibile trà φ6-25MM secondu i requisiti di materiale.Impedisce l'usu di trapani chì attraversanu u pianu.

(4) U filu di u trapanu d'impattu deve esse ben prutettu, è ùn deve esse impeditu di esse trascinatu in tutta a terra per evità d'esse rotulatu è tagliatu, è ùn hè micca permessu di trascinà u filu in l'acqua oleosa per impedisce l'oliu. acqua da a corrosione di u filu.

(5) U socket di putenza di u trapanu d'impattu deve esse equipatu cù l'equipaggiu di interruttore di fuga, è verificate se u cordone di alimentazione hè dannatu.Quandu u trapanu d'impattu si trova per avè perdite, vibrazioni anormali, calore elevatu o rumore anormali durante l'usu, cessate di travaglià immediatamente è truvate un electricista in tempu.Scuprite u patch.

(6) Quandu si rimpiazza u drill bit cù u drill d'impattu, utilizate a chjave speciale è a drill bit per chjude a chjave, è ùn mai aduprà strumenti non-speciali per chjappà u drill d'impattu.

(7) Quandu aduprate u trapanu d'impattu elettricu, ricordate micca di aduprà forza eccessiva o operazione di inclinazione.Hè necessariu strincà a punta di trapanu adattata è aghjustà a prufundità di u trapanu elettricu prima.Quandu u funziunamentu drittu è equilibratu, hè necessariu di applicà a forza lentamente è uniformemente, è ùn forza micca un drill bit oversized..

(8) Prufessu in u maestru è u funziunamentu di e funzioni di l'urganizazione di cuntrollu in avanti è inversu, stringhjendu viti è punching and tapping.


Tempu di Postu: Feb-28-2023