U principiu di travagliu di u martellu elettricu è di e cose chì necessitanu attenzione in usu

Cumu funziona un martellu elettricu

U martellu elettricu hè un tipu di trapano elettricu, adupratu principalmente per forà in cimentu, pavimentu, muru di mattoni è petra, u martellu elettricu multifunzionale pò esse accumpagnatu cù u trapanu adattu cù trapanu, martellu, trapano à martellu, pala è altri scopi multifunzionali .

U martellu elettricu hè cundottu da u pistone di u meccanisimu di trasmissione in un cilindru d'aria compressa alternante, u cambiamentu di u cicculu di pressione d'aria di u cilindru cunduce u cilindru in u martellu in alternanza per colpisce a cima di u mattone, cum'è se colpi u mattone cù un martellu.

Oltre à u martellu elettricu cume a rotazione di u trapanu elettricu è a funzione di u muvimentu avanti è indietro, di solitu u martellu elettricu cuntene a funzione di u trapanu elettricu, è qualchì martellu elettricu hè ancu chjamatu u trapanu elettricu à impattu. U martellu elettricu hè adattatu per un grande diametru cum'è 30MM o più.

Principiu di travagliu: u principiu di u martellu elettricu hè chì u meccanisimu di trasmissione guidi u trapanu per fà u muvimentu rotativu, è ci hè una direzzione perpendiculare à a testa rotativa di u muvimentu di u martellu alternativu. U martellu elettricu hè cundottu da u pistone di u meccanisimu di trasmissione in un cilindru d'aria compressa alternante, i cambiamenti di cicculu di pressione di l'aria di u cilindru cunducenu u cilindru in u martellu in alternanza contr'à a cima di u mattone, cum'è se avessimu colpitu u mattone cù un martellu, da induve u nome di u martellu elettricu Brushless!
Prutezzione persunale quandu si usa un martellu

1. L'operatori duveranu purtà occhiali di prutezzione per prutege l'ochji. Quandu travagliavanu faccia in sù, duveranu purtà maschere di prutezzione.

2, l'operazione à longu andà di a forte forte tappu per l'arechja, per riduce l'impattu di u rumu.

3. Dopu una operazione à longu andà, u trapanu hè in un statu ardente. Quandu u rimpiazzate, l'attenzione deve esse pagata à a pelle ardente.

4, l'operazione deve aduprà a maniglia laterale, entrambe e mani operazione, per bluccà a forza inversa distorsione u bracciu.

5, stendu nantu à a scala o travagliu altu duverebbe fà misure di alta caduta, a scala deve esse nantu à u supportu di u persunale in terra.

Precauzioni per u funziunamentu di u martellu

1. Cunfirmate se l'alimentazione elettrica cunnessa in u situ hè coerente cù a targhetta di u martellu elettricu. S'ellu ci hè un prutettore di fuga.

2. Drill bit è gripper devenu esse cumpatibili è installati currettamente.

3. Quandu si perforanu muri, soffitti è pavimenti, duveriamu prima cunfirmà s'ellu ci hè cavi o tubi intarrati.

4, in u culmu di l'operazione, per pagà tutta l'attenzione à l'uggetti seguenti è a sicurezza di i pedoni, quandu hè necessariu per installà segni d'avvertimentu.

5. Cunfirmate se l'interruttore di u martellu hè tagliatu. Se l'interruttore di alimentazione è acceso, l'utensile elettrico si trasforma inaspettatamente immediatamente quando la spina è inserita nella presa di corrente, il che può portare al rischio di lesioni.

6. Se u locu di travagliu hè luntanu da l'alimentazione elettrica è u cavu hè necessariu per esse allargatu, u cavu di estensione cù capacità sufficiente è installazione qualificata deve esse adupratu. Se u cavu allargatu passa per u corridore di i pedoni, deve esse elevatu o deve esse pigliatu misure per impedisce chì u cavu sia schiacciatu è dannighjatu.
Metudu di operazione currettu di u martellu elettricu

1, operazione "perforazione cù impattu"

(1) tirate a manopola di u modu di travagliu in a pusizione di u foru rotariu d'impattu.

(2) mette u trapanu in a pusizione da forà, è poi tira fora u grillettu di l'interruttore est. U trapana hè solu ligeramente spinta, in modu chì u chip pò esse scaricatu liberamente, senza pressione di spinta dura.

2, operazione "cincelu, frantumazione"

(1) Tirate u buttone di modu di travagliu in a pusizione di "unicu martellatu".

(2) l'usu di u pesu mortu di a piattaforma di perforazione per l'operazione, ùn anu micca bisognu di spinghje a pressione.

3. Operazione "Foratura"

(1) Staccate u buttone di modu di travagliu in a pusizione "perforazione" (senza martellà).

(2) Mette a punta di u trapanu nantu à a pusizione da forà, è poi tira u grillu di l'interruttore. Basta à dalli un colpu.

Verificate u bit

L'utilizazione di un bit mattu o piegatu resulterà in cundizioni anormali di superficie di sovraccaricu di u mutore è riduce l'efficienza operativa, dunque se tali condizioni si trovanu, deve esse rimpiazzatu immediatamente.

Ispezzione di vite di serratura di u corpu di martellu

A causa di l'impattu causatu da u funziunamentu di u martellu elettricu, a vite di montaggio di a fuselatura di u martellu elettricu hè faciule à scioglie si. A situazione di fastening deve esse verificata spessu. Se a vite hè sciolta, deve esse strinta dinò subitu, altrimente cunducerà à u fallimentu di u martellu elettricu.

Verificate a spazzola di carbone

A spazzola di carbone nantu à u mutore hè cunsumabile, una volta chì u so gradu di usura supera u limitu, u mutore fiascherà, dunque, a spazzola di carbone usata deve esse rimpiazzata immediatamente, in più di a spazzola di carbone deve esse sempre tenuta pulita.

Verificate u filu di messa à terra prutettore

A prutezzione di u filu di messa à terra hè una misura impurtante per prutege a sicurezza persunale, perciò apparecchi di tippu shell (cunchiglia metallica) devenu esse verificati regolarmente chì a so cunchiglia deve esse bè messa à terra.

Martellu elettricu senza spazzole


Tempu di posta: Maghju-14-2021