Analisi nantu à a Situazione Presente è Prospettiva di Sviluppu di l'Industria di l'Utensili Elettrici

Cù u sviluppu di a mundialisazione ecunomica è u rapidu sviluppu di u mercatu di l'utensili elettrichi, Internet hà trasfurmatu u mudellu cummerciale di parechje industrie tradiziunali à traversu l'anni. Cum'è una industria tradiziunale, i strumenti elettrichi devenu inevitabilmente accettà a sfida di Internet. Parechje cumpagnie di strumenti elettrichi abbraccianu u mercatu di e-commerce in un tentativu di evità l'impattu sovversivu di i mudelli di marketing. Per avà, a grande industria di l'utensili elettrichi ùn hè micca furtunata di esse una parte grassa di u sviluppu di e-commerce.

Nowdays Electric tools transformation e-commerce in china pò esse vistu in ogni locu, in i primi anni attraversu a creazione di a so propria piattaforma di e-commerce di marca, perchè u cunsumu di manodopera, capitale hè troppu altu, è ùn pò micca ghjunghje à u flussu previstu, hà iniziatu esse abbandunatu pianu pianu, attualmente principalmente in a piattaforma di cummerciu elettronicu B2C di terzu, cum'è Tmall, JingDong, Su Ning, Amazon ecc. U benefiziu di entrà in u mercatu di e-commerce risiede in u modu di l'utensili elettrichi attraversu Internet per cambià a so pruduzzione, gestione, vendite è altri ligami, affinchì e piccule è medie imprese putenziali di marca uttenenu più uttene, u futuru in e so mani.

Chì hè l'avvene di l'uttrumenti elettrichi?

1. cum'è unu di i strumenti cumuni di applicazione, l'attrezzi elettrichi ponu esse trovati in ogni locu, cum'è trapana elettrica, motosega, macchina di taglio, smerigliatrice angolare ecc. hè ampiamente adupratu, cumprese l'industria meccanica, a dicurazione architettonica, u paisaghju, a trasfurmazione di u legnu, a trasfurmazione finanziaria è cusì, chì ghjoca un rolu indispensabile in u sviluppu suciale è ecunomicu. Cum'è u più grande paese in via di sviluppu in Cina, l'attrezzi elettrichi sò stati classificati cum'è industria di fabricazione di apparecchiature avanzate.

2. u cuncettu di shopping in linea hè statu profondamente arradicatu in u core di a ghjente, strumenti elettrichi cun mudellu di vendita di e-commerce, aumenterà a liquidità di u pruduttu, ùn più limitatu à e vendite regiunali, in listessu tempu, a cuscenza di a marca di l'imprese migliurà dinò, u lanciu di piattaforme di terze parti.

3. prufittendu di l'avanzata di a tecnulugia di u litiu, l'utensili elettrichi sò cunvertiti à pocu à pocu à l'alimentazione d'energia pulita, a capacità di a batteria è a sicurità di l'utensili elettrichi sò previsti assai migliurati, è i costi di a batteria sò costantemente ridotti. Cù l'aumentu di u tassu di popularisazione in a famiglia, l'utensili elettrichi anu da intraprende una varietà di usi, a scuperta di a tecnulugia di cuntrollu elettronicu, strumenti intelligenti in a famiglia, u putenziale di sviluppu di l'industria hè tamantu.


Tempu di posta: Maghju-06-2021